EVERGREEN Garden Care to wiodąca międzynarodowa firma z segmentu ogrodniczego działająca na całym świecie (poza obszarem Ameryki Północnej). Zajmujemy się produkcją wysokiej jakości produktów do pielęgnacji ogrodów. Naszym celem jest pomoc wszystkim żyjącym pośród pośpiechu współczesnego życia w stworzeniu własnej zielonej oazy.
„Wierzymy w piękno zielonej przestrzeni niezależnie od tego, czy masz ogród, balkon, czy tylko rośliny domowe. Właśnie dlatego naszym celem jest pomoc w stworzeniu, a następnie utrzymaniu Twojej zielonej oazy.”
Nasze Marki
Nasze marki są jednymi z najbardziej znanych i zaufanych marek konsumenckich na rynku pielęgnacji ogrodu
SUBSTRAL od ponad 20 lat jest jedną z najpopularniejszych marek w branży ogrodniczej. To gama innowacyjnych produktów, odpowiadającym na wymagania pielęgnacyjne roślin domowych, balkonowych i ogrodowych.
Marka Substral koncentruje się na potrzebach konsumentów od pasjonatów ogrodnictwa po nowicjuszy i oferuje rozwiązania od naturalnego po klasyczne ogrodnictwo z szeroką gamą najwyższej jakości produktów, takich jak nawozy, podłoża środki ochrony roślin czy też nasiona traw.
Substral to innowacyjne produkty, które pomagają wszystkim ogrodnikom w osiągnięciu wspaniałych rezultatów w ogrodzie, na balkonie lub w domu. Wspierają również każdego - od namiętnych miłośników ogrodów po ogrodników z zielonymi balkonami w mieście - w zaprojektowaniu własnej zielonej oazy zgodnie z indywidualnymi potrzebami.
Specjaliści Substral mają wysokie wymagania wobec surowców, jakości i wydajności swoich produktów. Zaczynaliśmy od najlepszych nawozów i produktów do pielęgnacji roślin pokojowych, balkonowych, tarasowych i ogrodowych. Przez lata poszerzaliśmy nasza ofertę i dziś oferujemy wszystkim miłośnikom ogrodnictwa pełną paletę produktów, od gotowych podłoży po nawozy i nasiona trwa – wszystko, czego potrzebują do stworzenia i pielęgnacji swojej zielonej oazy. Na pierwszym planie stawiamy na innowację i przyjazne w użyciu rozwiązania.
Po raz pierwszy markę Substral zaprezentował na rynku Dane Hans Smith w 1953 roku na Wystawie Ogrodów na Forum w Kopenhadze. Pierwszym produktem był nawóz do zielonych i kwitnących roślin doniczkowych. Wkrótce Substral znalazł się w prawie każdym duńskim gospodarstwie domowym. Następnie dystrybucja została rozszerzona na całą Europę. Nazwa Substral wywodzi się z języka łacińskiego i oznacza "pod promieniem".
ROUNDUP to preparat do skutecznego i trwałego zwalczania chwastów, stosowane nie tylko w przydomowych i działkowych ogrodach, ale także w zabiegach profesjonalnych od 1974r.
Nasi eksperci stale rozwijają gamę produktów Roundup, aby oferować każdemu ogrodnikowi rozwiązanie problemu chwastów za pomocą różnych receptur i form aplikacji, takich jak koncentraty, gotowe receptury i alternatywne składniki aktywne.
Od ponad 45 lat Roundup pomaga konsumentom w usuwaniu chwastów z ich ogrodów. Pojawiał się w licznych kampaniach telewizyjnych od początku lat 90 XX wieku, pomagając w zwiększaniu świadomości marki i zdobyciu pozycji lidera.
Innowacyjne rozwiązania kierowane w głównej mierze przez konsumentów odegrały kluczową rolę w sukcesie Roundup w kategorii nieselektywnych środków chwastobójczych. W 1994 r. Roundup zaprezentował i wprowadził gotowe 3L opryskiwacze dla ogrodników by uprościć proces usuwania chwastów nie wymagający mieszania oraz posiadającego wygodny spust z precyzyjną dysza natryskową.
W 2008 r. zaprezentowano nowy gotowy do użycia opryskiwacz ciśnieniowy Pump N Go 5L, oferujący 10 minutowy ciągły oprysk, prowadzony za pomocą jednego przycisku. Dzięki tym rozwiązaniom był łatwy w użyciu i pozwalał uniknąć zmęczonych dłoni, a wysuwana lanca natryskowa zapewniała, że użytkownik nie musi się schylać.
W 2012 r. wprowadzono Roundup Gel, żel do precyzyjnego i kontrolowanego odchwaszczania. Idealny do stosowania środków odchwaszczający w miejscach, w których chcemy uniknąć rozprzestrzeniania się substancji na otaczające rośliny.
Ostatnio na rynek wprowadzony został Roundup Speed Ultra z widocznymi wynikami zastosowania już w przeciągu 1 godziny oraz umożliwiający sadzenie po 24 godzinach.
Nasza wizja
Ogród w każdej postaci, wielkości i przestrzeni
Tradycyjna przestrzeń ogrodu zmienia się. Podczas badań zidentyfikowaliśmy potrzebę ponownego zdefiniowania słowa „OGRÓD”, aby lepiej dopasować nasza strategię i nowe projekty.
Nasz główny cel
Wierzymy w piękno zielonej przestrzeni niezależnie od tego czy ktoś ma ogród, balkon, czy tylko rośliny domowe. Dlatego chcemy zainspirować każdego do stworzenia swojej własnej zielonej oazy w każdej przestrzeni i pomóc w jej utrzymaniu
Główne kierunki rozwoju:
Wymarzony Ogród - pomoc wszystkim ogrodnikom w osiągnięciu świetnych rezultatów przy użyciu produktów ogrodniczych najlepszej jakościUpraszczanie ogrodnictwa – tworzenie i dbanie i zieloną oazę jest tak proste jak A-B-C, a my pomożemy na każdym etapie
Ogród 365 dni – zwiększanie świadomości i dostępności kategorii, aby umożliwić całoroczna opiekę nad zieloną oazą
W każdej przestrzeni – inspirowanie konsumentów do stworzenia swojej zielonej oazy w każdej przestrzeni
Ogród dla zdrowia i relaksu - ogrodnictwo jako element wspierający umysł i ciało czyniąc ogród kluczowym elementem zdrowego stylu życia
Ogrodnictwo w zgodzie z naturą – oferowanie wyborów i zachęcanie do lepszej ochrony przyrody i środowiska
- 80% ludzi jest motywowanych do utrzymywania pięknie wyglądającego ogrodu, dzięki zachęcie do „tworzenia własnej zielonej oazy”
- 67% ludzi uważa się za świadomych ekologicznie w kwestii ogrodnictwa
- 88% ludzi uważa, że relaks jest kluczową korzyścią spędzania czasu w ogrodzie
- wymagania pielęgnacji ogrodu w nietradycyjnej przestrzeni są różne dlatego cechy produktu muszą to odzwierciedlać
- 75% sprzedaży odbywa sie od marca do lipca z możliwością przedłożenia tego terminu o inne zadania związane z ogrodem
Zrównoważony rozwój
W Evergreen Garden Care stosujemy strategię zrównoważonego rozwoju, która stanowi sedno naszej działalności. Nasz cel jest prosty – upowszechnianie zrównoważonego ogrodnictwa.
Do 2021r. 70% wszystkich naszych preparatów będzie pochodzenia naturalnego
Evergreen Garden Care ma jedne z najbardziej zaawansowanych zapleczy badawczo - rozwojowych w branży. Innowacja poparta nauka ma do odegrania znaczącą rolę w zrównoważonym rozwoju ogrodnictwa. Z tego powodu zainwestowaliśmy 50 mln złoty na poprawę naszego profilu środowiskowego w zakresie produktów do odżywiania i ochrony roślin, które są zarówno bezpieczne jak i skuteczne.
Pracujemy nad zmniejszeniem wykorzystywania pierwotnych tworzyw sztucznych w naszych opakowaniach. Naszym celem jest ograniczenie użycia tworzywa sztucznego o 50% do 2023 roku. W 2021 roku będziemy wspierać postawy odpowiedniego recyklingu produktów ogrodniczych.
Jesteśmy zaangażowani w osiągnięciu celu „ZERO EMISJI” do 2050r.
Zarówno w szczeblu centralnym, jak i lokalnym dbamy o to, aby ślad węglowy był jak najmniejszy. W 2020 roku cały zespół Evergreen Garden Care Poland zasadził drzewa w trosce o nasze wspólne dobro.
Jesteśmy zaangażowani w edukację najmłodszych
W Evergreen Garden Care dążymy do poprawy jakości życia polskiego społeczeństwa poprzez umożliwienie tworzenia swojej zielonej oazy w każdej przestrzeni. W 2020 roku nawiązaliśmy współpracę z Fundacją dla Zwierząt W gaju, z którą wspólnie realizujemy akcję edukacji dzieci, która ma na celu kształtowanie postaw prawidłowego traktowania zwierząt, dbania o rośliny i środowisko naturalne
Badania i rozwój
Evergreen garden Care posiada 3 stacje badawcze w różnych strefach klimatycznych:
- Morance (FR)
- Levington ( UK)
- Kurmond ( AUS)
Testujemy podłoża ze wszystkich kategorii - podłoża, nawozy, trawy, środki ochrony roślin, środki chwastobójcze.
Wszystko co komunikujemy na opakowaniach di naszych konsumentów wynika z wieloletnich udokumentowanych prób terenowych. W samym 2019 roku przeprowadziliśmy ponad 250 prób badawczych w 15 krajach, co przełożyło się na przedstawienie 12 nowych formulacji.
To tam projektujemy i testujemy wszystkie nowe produkty. Dzięki wewnętrznym centrom badań i rozwoju, jesteśmy w stanie stworzyć unikalne formulacje, którym wypełniamy nasze portfolio produktowe. W stacjach badawczych pracuje 32 dedykowanych pracowników, w tym formularzy, biolodzy oraz technicy terenowi.
Nowości 2021
100% skuteczności, 100% naturalnych składników
Nowa innowacyjna linia produktów organicznych Substral Naturen Performance Organics zapewnia większą efektywność od produktów organicznych obecnie dostępną na rynku, a także niektórych mineralnych. Wieloletnie badania i mnóstwo prób terenowych potwierdziło ponadprzeciętne rezultaty osiągane przez produkty Performance Organics w 100% naturalnie!
Ogrodnictwo może być proste
Substral stworzył nową gamę produktów zachęcając młodsze pokolenie do czerpania korzyści z ogrodnictwa i umożliwiając mu stworzenie własnej zielonej oazy na małej przestrzeni, takiej jak balkon, taras czy mieszkanie. Asortyment obejmuje proste i wydajne rozwiązania produktowe w praktycznym opakowaniu – idealne dla osób posiadających dużo roślin domowych!
GrowingMedia
Odpowiedź na potrzeby każdego typu ogrodnika.
Portfolio gotowych podłoży marki Substral zostało uzupełnione tak, aby spełniały oczekiwania każdego ogrodnika. Uniwersalna linia gotowych podłoży Substral dedykowana tradycyjnym ogrodnikom, dla których ważny jest proces przygotowywania podłoża według własnych upodobań. Z kolei podłoże beztorfowe przeznaczone jest dla konsumentów, którzy na pierwszym miescu stawiają produkty przyjazne środowisku.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą produktów Susbtral i Roundup:
produkty marki Substral i Roundup
informacje pochodzą z katalogu firmy Evergreen Garden Care