• FAQ

Czy są dodatkowe opłaty związane z rejestracją lub abonamentem ?

Nie pobieramy dodatkowych opłat za współpracę.

Jaki jest czas realizacji wysyłki ?

Czas wysyłki do 3 dni roboczych, oczywiście zawsze staramy się aby paczka opuściła nasz magazyn tego samego dnia.

Z jakim firm kurierskich korzystamy ?

  • Kurier DPD
  • Poczta Polska Kurier48
  • Poczta Polska Odbiór w punkcie
  • Paczkomaty Inpost
  • Raben - przesyłki paletowe
  • Odbiór własnym kurierem (etykietę należy wysłać na adres sklep@gardenflora.pl

Czy są realizowane wysyłki za pobraniem ?

Nie - jedyna opcja wysyłki za pobraniem to wysłanie własnej etykiety, na której jest wpisane pobranie.

Jakie są koszty dostawy ?

Tabele kosztów dostawy dostępne są pod linkiem: https://www.gardenflora.pl/news/n/54/Dostawa

Jaka jest minimalna kwota zamówienia ?

Nie mamy takiej kwoty.

Jak wystawiane są dokumenty ?

1 zamówienie = 1 faktura

Kredyt kupiecki

Nie udzielany kredytu kupieckiego, za zamówienie możesz zapłacić poprzez szybkie płatności online, Pay Pal lub przelewem tradycyjnym.

Czy są przyjowane zwroty ?

W modelu dropshipping nie przyjmujemy zwrotów towaru. 

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji należy wysłać zgłoszenie reklamacyjne na adres reklamacje@gardenflora.pl

Jak się zintegrować ?

Po założeniu konta oraz przesłaniu dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej otrzymasz link do pliku XLM. 

Środki ochrony roślin

Zgodnie z obowiązującymi przepisami nasi parterzy współpracujący w modelu dropshiping aby mieć pełną i legalną możliwość sprzedaży środków ochrony roślin należy posiadać zezwolenie na wprowadzanie środków ochrony roślin do obrotu.